تولید محصولات مورد نیاز کشور و جلوگیری از خروج ارز و منابع کشور.

ارتقاء سطح امنیت در صنعت ساختمان و گسترش تولید داخلی با رویکرد افزایش سهم بازار

بر اساس توان تولید.

تولید در مسیر فن آوری و تثبیت جایگاه کارخانجات در لایه مجموعه های دانش بنیان.

ایجاد ظرفیت تولید برای انبار یا Make to Stock: MTS

تولید بر اساس سفارش یا Make to Order: MTO

مهندسی بر اساس سفارش یا  Engineer to Order: ETO بر اساس شرایط اقتصادی.

توسعه صنایع مرتبط و تشکیل شهرک صنعتی فن آوری به منظور گردآوری مجموعه های

تخصصی دیگر در حوزه ساختمانی و گسترش صادرات محصولات تولیدی.

ایجاد فضای لازم به منظور ورود مجموعه کارخانجات در بورس کالا.

استراتژی رهبری هزینه  :(Cost Leadership)کسب برتری در رقابت از طریق تولید محصول با کیفیت و کمترین هزینه ممکن می باشد.

استراتژی تمایز Differentiation)  :(محصولاتی تولید می شوند که در صنعت مورد نیاز هستند و به عنوان محصولی منحصر به فرد تلقی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *